Kai labai norisi adrenalino

DAŽNIAUSIAI PASITAIKANČIOS VARIKLIŲ GEDIMŲ PRIEŽASTYS

DAŽNIAUSIAI PASITAIKANČIOS VARIKLIŲ GEDIMŲ PRIEŽASTYS

Variklis yra kiekvieno automobilio širdis. Jei jis nustoja veikti, nevažiuoja ir Jūsų automobilis. Norint , kad  automobilio variklis tinkamai funkcionuotų, reikia juo rūpintis, tinkamai jį prižiūrėti. Neįprastas variklio veikimas (garsai, vibracija), nukritęs tepalo lygis, variklio perkaitimas, traukos galios praradimas, sudėtingas automobilio užvedimas ir panašūs požymiai rodo, kad Jūsų automobilio variklis turi rimtų problemų, į kurias būtina atkreipti dėmesį. Visgi, jei jis sugenda, tuomet yra būtinas atlikti variklių remontas Kaune (Salvis.lt specialistai atliks tai greitai ir kokybiškai), bet pirmiausia reikia išsiaiškinti galimas tokių gedimų priežastis. Būtent todėl šiame straipsnyje jas ir aptariame.

 

Variklio perkaitimas

 

Variklio perkaitimą gali sukelti ne viena priežastis:

  • dažniausiai tokio gedimo atsiradimą įtakoja per mažas aušinimo skysčio kiekis Jūsų automobilio aušinimo sistemoje;
  • kita galima variklio perkaitimo priežastis yra sugedęs termostatas. Jo pakeitimas be abejo padės išspręsti problemą, tačiau negali užkirsti kelio tam pačiam gedimui pasikartoti ateityje.
  • gana dažna variklio perkaitimo priežastis yra užsikimšęs radiatorius.
  • per didelis išorinis karštis. Kaistant varikliui ir negalint sustoti pakelėje, rekomenduojama išjungti kondicionierių ir įjungti šildymą. Įjungus šildymo sistemą, gal kelionė ir bus varginanti, tačiau visgi, taip nuo variklio bus „nuimta“ dalis šilumos.

 

Gedimai, susiję su netinkamu tepalo lygiu variklyje

 

Salvis.lt profesionalų atliktas variklių remontas Kaune, atskleidė, kad dažna variklių gedimų priežastis yra netinkamas tepalo lygis. Faktas, kad siekiant sumažinti trintį ir atsirandančią šilumą tarp variklio detalių, būtina naudoti tepalą. Tepalas yra viena pagrindinių priemonių, kuria vykdomas aušinimas. Sumažėjus tepalo lygiui variklio dalys gali įkaisti. Dažniausiai dėl netinkamo tepalo lygio kaltas būna susidėvėjęs tepalo siurblys, nesavalaikis tepalų keitimas, jų nutekėjimas, degimas. Jei įtariate, kad variklio gedimą galėjo sukelti netinkamas tepalo kiekis, būtinai patikrinkite tepalo lygio matuoklį, kad įvertintumėte, ar tepalo yra pakankamai.

 

Gedimai, susiję su detonacija

 

Detonacija yra degimo forma, atsirandanti dėl per didelio slėgio ir karščio degimo kameroje. Salvis.lt specialistų atliktas variklių remontas Kaune atskleidė, kad dažniausios šio gedimo priežastys yra susijusios pakilusia variklio darbine temperatūra, kuro uždegimo laiku, nekokybišku kuru, uždegimo žvakėmis, kuru, kurio oktaninis skaičius yra žemesnis nei to reikalaujama transporto priemonės gamintojo techniniuose reikalavimuose. Jei Jums sunkiai sekasi užvesti automobilį, yra sumažėjęs variklio galingumas, yra atsiradęs „kalimas“ variklyje, virsta juodi dūmai iš duslintuvo, tai gali būti detonacijos požymiai.

 

Be išvardytų, variklio gedimo priežasčių gali būti ir daugiau, tačiau šios yra bene dažniausiai pasitaikančios. Jei tik pastebėjote, kad Jūsų variklis veikia netinkamai, ar atsiranda kitų požymių, kad jis genda, nedelskite ir kreipkitės į patyrusius automechanikus.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *